Subject: FW: "Kohtla-Järve linn, Ahtme lo, Ida-Viru maakond "Tabori kergliiklustee, lõik PK 48+25 - PK 58+55" ehitamise põhiprojekt" töö nr PP-25-14
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Jul 2025 12:28:19 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Aleksandr Afanasjev <[email-masked]>
Sent: Friday, July 18, 2025 10:39 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: "Kohtla-Järve linn, Ahtme lo, Ida-Viru maakond "Tabori
kergliiklustee, lõik PK 48+25 - PK 58+55" ehitamise põhiprojekt" töö nr
PP-25-14

Tere,

Tänan kiire vastuse ja asjalike tähelepanekute eest!

Arutasime ettepanekud koos Tellijaga ning otsustati korrigeerida projekti
järgmiselt:

1.	Kohtla-Järve Linnavalitsuse esindaja palvel on projekteeritud
reguleerimata ülekäigurada, mis on tähistatud vastavate liiklusmärkide
„Ülekäigurada" (lm 543 ja 544) ja teekattemärgistusega „vöötrada" (945a).
2.	Kergliiklustee ja Ahtme maantee ristumise lahendus on muudetud
vastavalt ettepanekule.
3.	Nihutada kergliiklusteed koos truupidega nii, et truupide otsad ei
ulatuks riigitee alusele maale ei ole kahjuks võimalik, sest
kergliiklustee on ära mahutatud RMK varasemalt vormistatud asjaõiguse
alale.
Koostatud IKÕ plaanid isikliku kasutusõiguse seadmiseks KOV kasuks on
lisatud projekti koosseisu.

Saadan täiendatud projekti lingiga uuesti:

https://www.dropbox.com/scl/fi/4ng35w1jyhp8235333rx2/CD_PP-25-14-Tabori-ke
rgliiklustee_V01.zip?rlkey=k46y35i7sqwu8foz705ypq8fh
<https://www.dropbox.com/scl/fi/4ng35w1jyhp8235333rx2/CD_PP-25-14-Tabori-k
ergliiklustee_V01.zip?rlkey=k46y35i7sqwu8foz705ypq8fh&dl=0> &dl=0

Palun teie tagasisidet.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 16. juuli 2025 15:17
To: Aleksandr Afanasjev <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: "Kohtla-Järve linn, Ahtme lo, Ida-Viru maakond "Tabori
kergliiklustee, lõik PK 48+25 - PK 58+55" ehitamise põhiprojekt" töö nr
PP-25-14

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	Palume kergliiklustee ja Ahtme maantee ristumise lahendust veidi
muuta.  Kasutaks katte märgistust 923a (mitte 946).

2.	Teha ristumisel kergliiklustee trassile jõnks sisse, et teeületus
oleks võimalikult lühike. Eriti palju sellest antud juhul abi ei ole, aga
veidi siiski.

3.	Kergliiklustee jääb KOV-i omandisse ja kergliiklustee aluseid
truupe hakkab hooldama  KOV.  Truupide otstele, mis ulatuvad riigitee
alusele maale (allpool üks näide) tuleb koostada IKÕ plaanid isikliku
kasutusõiguse seadmiseks KOV kasuks.

IKÕ plaanide koostamise juhend asub
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2025-06/Riigivara
%20kasutamiseks%20andmise%20juhend.pdf>
https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2025-06/Riigivara%
20kasutamiseks%20andmise%20juhend.pdf

(Teine variant on nihutada kergliiklusteed koos truupidega nii, et
truupide otsad ei ulatuks riigitee alusele maale (siis pole vaja IKÕt
seada). Saate tellijaga arutada, milline lahendus on sobivam.)

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Aleksandr Afanasjev < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 8, 2025 10:29 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: "Kohtla-Järve linn, Ahtme linnaosa, Ida-Viru maakond "Tabori
kergliiklustee, lõik alates PK 48+25 kuni PK 58+55" ehitamise põhiprojekt"
töö nr PP-25-14 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu
taotlus.

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Kohtla-Järve linn, Ahtme linnaosa, Ida-Viru maakond „Tabori
kergliiklustee, lõik alates PK 48+25 kuni PK 58+55“ ehitamise põhiprojekt“
töö nr PP-25-14 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu
taotlus.

JÕHVI KEK OÜ (reg.nr. 11088506) tellimusel  on Teelahendused OÜ-l valminud
töö „Kohtla-Järve linn, Ahtme linnaosa, Ida-Viru maakond „Tabori
kergliiklustee, lõik alates PK 48+25 kuni PK 58+55“ ehitamise
põhiprojekt“.

Kergliiklustee on projekteeritud riigi kõrvalmaantee nr 13102
Ahtme-Rausvere tee äärde vasakule poole lõigus km-l 4,503-5,531. Projekti
eesmärk on paralleelselt riigimaanteega kergliiklustee kavandamise kaudu
jalakäijate ja jalgratturite liiklusohutuse taseme tõstmine ning erinevate
kasutajagruppidega arvestava katkematu kergliiklustee võrgustiku loomine.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/nxtgsqhvqf2ufzpyxpt9k/CD_PP-25-14-Tabori-ke
rgliiklustee_V01.zip?rlkey=t4q4gcgpxvc1jnmycuthbvz4l
<https://www.dropbox.com/scl/fi/nxtgsqhvqf2ufzpyxpt9k/CD_PP-25-14-Tabori-k
ergliiklustee_V01.zip?rlkey=t4q4gcgpxvc1jnmycuthbvz4l&dl=0> &dl=0

Palun tagasisidet.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]